امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

متن پیام مهندس حسنی بدین شرح است:
پنجم جمادی الاول مصادف با ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم،حضرت زینب (سلام الله علیها) بانوی قهرمان کربلا، که به نام روز پرستار نامگذاری شده است.فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به ایثارگری هاو مجاهدت ارزشمند پرستاران عزیز کشورمان است.

آن بانوی بزرگ؛ با تحمل آن همه سختی‌ها و ناملایمات با صبر و شکیبایی و شهامت بی نظیر خود، پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت(ع) را بر عهده داشت.

نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به‌نام روز پرستار، یادآور ارزش تلاش‌های آن دسته از افراد جامعه است که اندیشه‌ای جز التیام آلام و رنج‌های جسمی و روحی بیمار ندارند، پرستار با شوق و رنج می‌آموزد تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند

گرچه ماه ها از شیوع ویروس منحوس کرونا میگذرد اما علیرغم همه سختی ها و مخاطرات، کادر درمان و پرستاران عزیزمان لحظه ای از پای ننشستند و بی وقفه حماسه هایی از جنس ایثارآفریدند و جلوه هایی با شکوه و بی نظیری از استقامت،مهربانی و نوعدوستی را نمایان کردند تا جایی که برخی از آنان عاشقانه در این راه جان خود را فدا کردند و شهد شهادت را نوشیدند.

اینجانب خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از زحمات و تلاش‌های بی وقفه ی این قشر شریف تشکر و قدردانی نموده. سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

مسعود حسنی/مدیرعامل

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی