امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید، آیین افتتاحیه این واحد بانکی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی مروارید و همچنین جمعی از مدیران ارشد مرکزی و منطقه ای بانک تجارت برگزار و توسط مهندس صادقیان مدیرعامل پتروشیمی مروارید رسما افتتاح گردید.

در جلسه پیش از آیین نیز مهندس صادقیان ضمن خیر مقدم به مدعوین و مدیران بانک تجارت، از همکاری در افتتاح واحد بانکی تقدیر و تشکر نموده و در ادامه با بیان نقطه نظرات و انتظارات شرکت از بانک تجارت، آرزوی موفقیت برای هر دو مجموعه در راستای اهداف عالی را داشتند.

آقایان: پرستش( مدیریت شعب استان بوشهر)، آهنگر( رییس اداره بانکداری شرکتی)، بزرگ(معاونت اجرایی بانکداری شرکتی) و جمعی از مدیران بانک تجارت در این آیین شرکت نمودند، که هر یک از ایشان در سخنانی ضمن تبریک روز ملی صنعت پتروشیمی، گزارشی از انجام فعالیت ها و اقدامات این بانک در حوزه های تخصصی بیان داشته و از اطمینان پتروشیمی مروارید به بانک تجارت قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است این واحد بانکی از مدتی قبل در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریع تر به کارکنان این مجموعه و شرکت پتروشیمی مروارید آغاز به کار نموده بود که طی روز جاری رسما افتتاح گردید.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی