امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

◽️مدیر عامل اریاساسول در نشست با مدیران مسئول نشریات مکتوب استان بوشهر گفت : در حال حاضر فقط دو شرکت پتروشیمی ایران با مدیرعامل شان در لیست تحریم های آمریکا هستند که آریاساسول یکی از آن شرکت‌های پتروشیمی هست

◽️وی افزود: بودجه ای که امسال در شورای راهبردی مصوب شده ۷۰ میلیارد تومان است که سهم آریاساسول از این بودجه ۸ میلیارد تومان می باشد. و بر این اساس هرهزینه ای که در حوزه مسئولیت های اجتماعی انجام می شود باید درمجمع عادی تصمیم گرفته شود و بودجه همه پتروشیمی های منطقه به این شورای مننتقل شده که سهم پتروشیمی اریاساسول در کل بودجه مسئولیت های اجتماعی ۱۲ درصد است و ما بیشترین سهم را در زمینه داریم.

◽️مدیرعامل اریاساسول ادامه داد:  ۹۲ درصد آلودگی هایی که مطرح می شود ربطی به صنعت پتروشیمی ندارد و فقط ۸ درصد مربوط به ما است. شرکت آریاساسول سبزترین صنعت پتروشیمی کشور در منطقه می باشد.

◽️بحرینی : ما هتل سازی نمی کنیم، ما زمینخواری نکرده ایم ، زمین ما ملکی است و متعلق به منابع طبیعی نیست و خارج از ا راضی ملی است که ۳ سال گذشته مجوز ساخت آنجا را گرفته ایم تا یک مرکز اقامتی برای استراحت همکاران و استفاده مردم محلی و گردشگری ایجاد کنیم. در این پروژه هیچ تجاوزی به حریم دریا و منابع ملی صورت نگرفته است و مجوزها از جهاد کشاورزی، محیط زیست و راه شهرسازی به طور کامل گرفته شده و طبق گزارش جهاد کشاورزی این زمین لم یزرع و فاقد پوشش گیاهی است.

◽️بحرینی در پایان : در سال ۹۷ ایراداتی به مجوز این پروژه گرفته شد که باید باغ گیاه شناسی به طرح اضافه شود که ما پذیرفتیم و اصلاحیات را انجام دادیم و هم اکنون محیط زیست به طور ۱۰۰ درصد مجوز ساخت و ساز را تایید کرده است و این سخن که محیط زیست گفته است سازه این طرح مطابق سازه مجوز گرفته شده نیست را تکذیب می کنم./پیغام بوشهر

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی