امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نیوز:
◽️جلسه بررسى مشکلات روستاهاى بخش چاه مبارک با حضور رییس شوراى بخش و شوراهاى روستاها در سالن جلسات دهیارى سهموشمالى برگزارشد.

مطالبه علیزاده به شرح ذیل می باشد
◽️موضوع برق به صورت یک معضل بزرگ براى شهرستان عسلویه تبدیل شده است. دها سال از این معضل میگذرد و کما کان این معضل حل نشده است.
◽️پس از استقرار این همه شرکتها و پتروشیمیها مردم خوشحال بودند که تمام مشکلات شهرستان اعم از آب و قبوض برق و اشتغال جوانان غیره حل شود ولی متاسفانه پس از گذشت سالها هنوز مشکلات هست و مشکلات بدتر از دوران قبل شده است.

◽️مردم شهرستان عسلویه بخاطر الایندگی موجود در سطح شهرستان، کشاورزیشان و دامداریشان و حتی دریا از پسماندهاى پتروشیمیها سالم نمانده است.
◽️در مسئله اشتغال هم حق جوانان شهرستان بطور علنى و واضح تضیع شده و جوانان ما باید براى استخدام در این شرکتها سالهاى سال منتظر باشند در صورتى که از تمام نقاط کشور در این شرکتها کار میکنند
◽️با توجه به اینکه مردم شهرستان عسلویه به اعتراف مسولین کشوری و استانی بهترین میزبان برای این همه فازها و پتروشیمیها بوده اند، شرم آور است که بخاطر قبوض اب و برق مردم را به دادگاه احضار شوند، حساب بانکی انها مسدود و اموال انها توقیف شود. واقعا نباید خوبیهای مردم را با این کارهای نابخردانه و غیر مسولانه جواب داد.
◽️علیزاده در پایان عنوان کرد: آب و برق جزیره لاوان از زمان اکتشاف نفت مجانی است و شرکت نفت یک بهداری بزرگ بصورت مجانی اعم از ویزیت و دارو و … در اختیار مردم گذاشته است. در صورتی که درآمد جزیره لاوان یک درصد درآمد عسلویه نمیشود. چرا در جزیره لاوان شرکت نفت متعهد این همه هزینه می باشد ولی در عسلویه با وجود این همه شرکتهای غول پیکر و فازها و پتروشیمها این قانون وجود ندارد؟

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی