امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

پتروشیمی نوری برتر در حوزه ی فروش و صادرات محصولات

۲۶ بهمن ۱۳۹۹ بر مبنای اطلاعات مالی سال ۱۳۹۸ ، شرکت پتروشیمی نوری موفق به کسب لوح شرکت برتر صادرات گرا و همچنین رتبه ۱۳ در بین صد شرکت برتر کشور شد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی نوری، در همایش شرکت های برتر ایران که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می گردد، شرکت پتروشیمی نوری توانست با ۴ رتبه صعود نسبت به دور قبل این فرآیند، رتبه سیزدهم را در بین صد شرکت برتر ایران از نظر میزان درآمد فروش و همچنین شرکت برتر از نظر میزان ارزش صادرات را از آنِ خود نماید.

بنابراین گزارش، رتبه بندی ۱۰۰ شرکت بزرگ کشور، سالانه در راستای شفاف سازی فضای کسب و کار و تقدیر از بنگاه های اقتصادی روربه رشد و تاثیرگذار در اقتصاد کشور برگزار می گردد که امسال نیز شرکت ها بزرگ کشور ، بر اساس اطلاعات مالی سال ۱۳۹۸ خود در این رتبه بندی حضور داشتند.

بر اساس این رتبه بندی ، شرکت پتروشیمی نوری توانسته است در سال ۱۳۹۸ ، بیشترین میزان فروش و صادرات را در بین مجتمع های پتروشیمی کشور داشته باشد.

تولیدات مجتمع پتروشیمی نوری شامل انواع محصولات اصلی آروماتیکی نظیر بنزن،ارتوزایلین، پارازایلین و محصولات جانبی شامل ترکیبات سنگین و سبک، رافینیت، گاز مایع و … می باشد که علاوه بر مصرف داخل کشور، به سایر کشورهای جهان صادر می شود.

شایان ذکر است در همایش مذکور شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس موفق به کسب پنج عنوان برتر در حوزه های مختلف از جمله فروش و صادرات شد

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی