امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش سایت خبری جلالات نیوز:
بیانات شیخ عبدالله مبارکى امام جمعه روستای سواحل در خطبه نماز جمعه این روستا بدین شرح است: امنیت از بزرگترین نعمات در زندگی است و شهادت می دهم که معبودی جز خدای پروردگار نیست و‌ محمد (ص) بنده و رسولش می باشد. درود خدا به پیامبر عظیم الشأن و بر آل و اصحابش باد.

ای مسلمانان، تقوا خدای و اطاعتش را اختیار کنید و بدانید که امنیت از عظیم ترین نعمات می باشد که مردم شب و روز را با اطمینان خاطر بر نفس و اموال هستند و در آن حفظ نظام و سعادت مردم قرار دارد. تمامی افراد و‌جماعات و حکومتها برای نشر امنیت مردم را نصیحت کنند.

امنیت یکی ازضرورتها برای مردم است مثل خوردن و سلامتی در جسم است. پس امنیت در زندگی بندگان خدا مقام بزرگی دارد و خداوند تبارک و‌تعالی منتى بر بندگان خودش گذاشت تا قدر امنیت را بدانند. ‌ما ملت ایران باید شکر گذار باشیم و‌همیشه دعا کنیم که این امنیت پایدار بماند.

پس وظیفه همه ما این است که در استقرار امنیت نقش بزرگی ایفا کنیم و نگذاریم دشمنان ما از داخل و خارج به وحدت و‌امنیت کشورمان خدشه ای وارد کند. حفظ امنیت و‌ وحدت وظیفه شرعی همه ما است که باید از ناموس خودمان دفاع کنیم.

جا دارد از مسئولین محترم مرکز استان و شهرستان که در بحث ایجاد وحدت و امنیت تلاش می کنند تقدیر و تشکر بعمل آید.
بنده از موسسه خیریه حضرت فاطمه (س) تشکر می کنم بابت زحمات زیادی که برای رفع مشکلات روزمره مردم تلاش می کنند و‌ همچنین از خدمات خوب برادران بسیجی ما در استان و شهرستان بویژه برادر بسیجی جناب سرهنگ حسن زاده فرماندهی محترم سپاه عسلویه که الحق و الانصاف در تمام زمینه‌ها همکاری خوبی با مردم عسلویه به ویژه در بخش چاه مبارک داشته اند و همچنین از مردم خوب و‌ نجیب شهرستان بویژه بخش چاه مبارک که در بحث ایجاد وحدت و امنیت در منطقه نقش اساسی دارند و همیشه قدم به قدم همراه نظام بودند وفاداری خودشان را به نظام اسلامی ثابت کردند تقدیر وتشکر ویژه ای می کنم.

از همکاری و توجه خوب موسوی دادگستری محترم و همچنین از خدری دادستان محترم در بحث رفع و کاهش آلایندگی وجلوگیری از استفاده از میعانات گازی در نیروگاه مپنا بستانو که باعث دغدغه خاطر مردم منطقه بود کمال تشکر وقدردانی دارم. تبریک هم عرض می کنم به جناب یوسف دهشته بابت انتصاب در پست ریاست اشتغال و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.
همچنین تبریک عرض می کنم به مال الله محمدی به عنوان بخشدار جدید بخش چاه مبارک و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

https://chat.whatsapp.com/LngH8yASkpLG6iB97A8Has

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی