امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

مال الله محمدى بخشدار چاه مبارک طی پیامی گرامیداشت مقام پاسدار و جانباز را به خانواده بزرگ شهرستان عسلویه تبریک گفت.

◽️متن کامل پیام بشرح زیر است :

شهادت، معبری است که از مسیر تو آغاز می‌شود، با تو همراه است و به تو می‌رسد. بیهوده نیست نقش پلنگ لباس تو، آن هنگام که روحی رشید را چون تو دربرمی‌گیرد؛ رسالتی است که شایستگی شما بر دوشتان نهاده است. الا ای پاسدار انقلاب کشور عشق نام نیکویت همیشه ثبت، اندر دفتر عشق تو کردی اقتدا در عزت و ایثار به آن کَس که هستی‌اش فدا بنمود و گردید مظهر عشق بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون سال‌های مقدس جنگ تحمیلی هموار کردند.

◽️بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند.

◽️جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‏آلایش خود می ‏نماید و روز جانباز تجلی گر ایثارگریها، مجاهدتها و از خودگذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند، روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان سرافراز شهرستان عسلویه تبریک و تهنیت عرض نموده و پیمودن راه شهدای عزیز با تاکید بر آموزه های گهربار امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 


 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی