امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دادستان عسلویه:
درباره سلامت مردم با کسی مماشات نخواهم کرد/شهرداران برای خاموشی روشنایی و تعطیلی پارک ها اقدام کنند/ ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسمات تا اطلاع ثانوی

دادستان عسلویه گفت : با توجه به شرایط پیک چهارم شیوع کرونا در کشور و وضعیت قرمز شهرستان ، شهرداران موظف هستند همه روشنایی پارک ها بسته بودن سرویس بهداشتی ها تعطیل کردن شهر بازی ها و اقدامات لازم دیگر جهت جلوگیری از تجمع مردم در پارک ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از عسلویه ، محمد خدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه در نشست شورای سلامت شهرستان با بیان این مطلب اظهار داشت:نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان موظف است راههای ورودی به ساحل که تجمعات در آخر هفته صورت می گیرد را به کمک شهرداری ها و دهیاری ها مسدود کنند.

وی افزود : اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و پلیس نظارت بر اماکن با توجه وضعیت نارنجی شهرستان طبق جدول مشاغل بر فعالیت صنوف نظارت کنند و کسانی که رعایت نمی کنند را به دادستانی معرفی کنند.

دادستان عسلویه اضافه کرد:برگزاری هر گونه تجمع، مراسم عروسی و عزا با توجه به شرایط فعلی ممنوع است و بخشداران شهرستان با همکاری عوامل انتظامی و ضابطان دستگاه قضایی این موارد را پیگیری کنند و در صورت مشاهده این موارد موضوع را به اطلاع دادستانی رسانیده شود.

خدری افزود : از مردم خواهشمندم بیشتر از گذشته موارد بهداشتی را رعایت کنند ، حتما هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده نمایند ، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید تا از این پیک چهارم به سلامتی رد شویم.

دادستان عسلویه در پایان اضافه کرد : در راه سلامت مردم شهرستان با هیچ کسی تعارف نخواهم کرد و شخصا با حضور در شهرهای شهرستان بر روند اجرایی دستور العمل ها نظارت خواهم کرد./ ایلنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی