امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

⭕️جلالات نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه سرهنگ ستاد پیمان فتاحی در پیامی هفته سلامت را به همه فعالان حوزه بهداشت، درمان و سلامت تبریک گفت.

سلامت و امنیت دو نعمت الهی برای جامعه هستند که در جامعه همواره مورد غفلت قرار می گیرند تا زمانی که یکی از ان ها از بین برود و خلاء آن به خوبی دیده شود .

هفته سلامت فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت است.

نامگذاری هفته سلامت نشان از ضرورت و اهمیت رعایت اصول بهداشتی برای داشتن زندگی خوب دارد و سلامتی موهبتی است خدادادی که خداوند رحمان به بندگانش ارزانی داشته است و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

امروزه، سواد سلامت در یک جامعه به عنوان شاخص مهم برای شناسایی وضعیت کلی سلامت در آن جامعه مورد توجه و ارزیابی قرار گرفته است و آموزش سلامت با هدف بالا بردن سطح سواد بهداشتی مردم به آنها کمک می کند تا در مورد سلامت خود و خانواده و جامعه ای که در آن زندگی می کنند تصمیم بگیرند و رفتار های بهداشتی را اتخاذ کنند که نتیجه این کار ارتقای سلامت جامعه است.

سبزپوشان و مدافعان امنیت با تمام امکانات و ظرفیت در این شرایط بحرانی همگام و پشتیبان مدافعان سلامت هستند و برای سلامت مردم و سربلندی ایران عزیزمان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

اکنون که کشور عزیزمان ایران اسلامی درگیر ویروس منحوس کرونا شده،اهمیت این حوزه و نقش بی بدیل پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و تلاش های بی وقفه انان برای خدمت رسانی به همنوعان خود بیش از پیش نمایان شده است.

اینجانب به نمایندگی از همه کارکنان خدوم ناجا در شهرستان عسلویه هفته سلامت را به تمامی عزیزانی که در حوزه سلامت و پیشگیری از انتشار بیماری منحوس کرونا مجاهدانه و ایثارگرانه تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی