امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در پیامی فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش جلالات نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ، قیام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ خرداد ۴۲ در حالی روی داد که مسیر جدیدی را برای مبارزان علیه رژیم طاغوت گشود، مسیر آگاهی بخشی به ملت، تکیه بر مردم و تاکید بر حضور آنان ویژگی اصلی نگاه امام خمینی(ره) در مبارزه با طاغوت بود.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکارات بی بدیل خود در همگرایی گروه‌های مختلف مردمی و سیاسی و ایجاد نهادهای مختلف به ویژه تاکید بر مردم سالاری در تعیین سرنوشت کشور، در بقا و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش به سزایی داشتند.

اشراف بی نظیر امام راحل به مسائل بین الملل و تلاش برای گسترش پرچم اسلام و عدالت در جهان و کمک به خارج کردن ملت‌های مظلوم از چنگال استکبار بر کسی پوشیده نبود چرا که امام عزیز از همان ابتدا اعتقاد بر پوشالی بودن قدرت‌های استعماری داشتند و همگان شاهدند که امروز چهره واقعی و ضعیف دولت‌های استعماری بیش از پیش نمایان شده است.

از دیگر برکات وجودی امام راحل پرورش فرزندان انقلابی بود که هر یک برگ زرین را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند، فرزندانی چون شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید صیاد شیرازی و سردار رشید اسلام شهید سلیمانی و خاصه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که پس از رحلت امام راحل، به حق جانشین شایسته ایشان در تداوم و عظمت انقلاب اسلامی بوده اند.

در سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل و سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ۴۲، بار دیگر آرمان‌های امام عظیم الشان و انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام را پاس می داریم و بر روح پر فتوح آنان درود می فرستیم.

انتهای پیام

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی