امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

نشست کارکنان صنعت نفت با ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی

جلالات نیوز: نشست وحدت و بیعت تشکل و گروه‌های مدیران و کارکنان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش حامی دکتر سید ابراهیم رئیسی به میزبانی ستاد مرکزی عدالت و کرامت برگزار شد. در این نشست نیرو‌های انقلابی و ولایتمدار صنعت نفت، ضمن اعلام وحدت و همبستگی با آیت الله رئیسی بیعت کردند.

در ابتدای این نشست سروش حسین پور، دبیر پویش عدالت و کرامت و مشاور ستاد های مردمی آیت ا… رئیسی، ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان صنعت نفت ، گزارشی از روند شکل گیری و ایجاد پویش عدالت و کرامت ارائه و اظهار داشت : این پویش چندین ماه قبل از زمان ثبت نام کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ، با حضور جمعی از نیروهای جوان ، خلاق ، انقلابی و ولایت مدار تشکیل و با یک درخواست میلیونی از سید محرومان و مستضعفان ، آیت ا… سید ابراهیم رئیسی برای حضور و کاندیداتوری در این عرصه سرنوشت ساز کشور و نظام، دعوت شد .

حسین پور با بیان اینکه پس از اعلام نامزدی آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ساختار تشکیلاتی این پویش با حکم معاونت محترم هماهنگی ستاد مرکزی انتخاباتی ایشان به ستاد عدالت و کرامت کشور تبدیل و فعالیت خود را آغاز کرد ، افزود : این ستاد با تشکیل ستادهای استانی در سطح شهرستان ها و روستاها و همچنین ایجاد کمیته های تخصصی ، رویکرد افزایش مشارکت عمومی مردم در انتخابات را به عنوان رسالت اصلی خود در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می کند .
وی اظهار داشت : یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار کشور صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است که مشارکت کارکنان عزیز این صنعت نقش بسزایی درجهت دستیابی به اهداف این ستاد دارد.
وحدت کلید پیروزی
در ادامه این نشست حجت الاسلام فولادی، دبیرقرارگاه سایبری ستاد عدالت و کرامت با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت اقشار و اصناف مختلف و نیروهای همسو با گفتمان عدالت و کرامت در سطح وزارت نفت تاکید کرد : وحدت کلمه کلید موفقیت و پیروزی گفتمان ما در عرصه انتخابات خواهد بود.

ضرورت همگرایی و هم افزایی
حجت الاسلام بردبار، عضو شورای سیاست گذاری ستاد عدالت و کرامت دیگر سخنران این مراسم با تاکید بر اینکه هم گرایی و هم افزایی گروه ها و تشکل های مختلف حامی آیت ا… سید ابراهیم رئیسی موجب تقویت گفتمان عدالت محور و فسادستیز ایشان در عرصه جامعه است ، افزود : موضوع وحدت در بین نیروهای انقلابی و ایثارگران صنعت نفت در عرصه جهاد اقتصادی امری ضروری است .

ضرورت توجه به گفتمان عدالت محور
در ادامه این نشست حجت الاسلام شیرمردی از مشاوران ارشد آیت الله رئیسی و از مسئولان ستاد انتخاباتی دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ ، ضمن تقدیر از حضور کارشناسان و مدیران صنعت نفت به عنوان بازیگران مهمترین عرصه پیشران اقتصادی کشور ، اظهار داشت : هم رایی و همسویی این قشر خدوم و ایثارگر با گفتمان عدالت محور آیت ا… سید ابراهیم رئیسی نشانگر ضرورت توجه بیشتر به گفتمان عدالت محور و فسادستیز ایشان در عرصه های مختلف و از جمله صنعت تاثیر گذار نفت است .
وی با اشاره به دلایل حضور آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات تاکید کرد : اگر اصرار و دعوت های فراوان و مکرر مردمی از طریق پویش ها و گروه های مختلف از سراسر نقاط میهن اسلامی نبود ، ایشان احساس ضرورت و تکلیف برای حضور در این عرصه را نداشتند .
حجت الاسلام شیرمردی با تاکید بر اینکه امروز نیز با وجود تمامی هجمه ها ، تبلیغات منفی و مخرب معاندان و مخالفان، بداخلاقی های سیاسی رقبا ، همچنان ملت مظلوم و شریف ایران اسلامی به گفتمان ارائه شده از سوی آیت الله رئیسی باور و ایمان دارند ، گفت : مردم پی برده اند که گام دوم انقلاب با جراحی غده های چرکین فساد و تزویر و با تقویت گفتمان عدالت خواه در عرصه ملی و بین المللی محقق می شود .
عضو ارشد ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی، صنعت نفت را چرخ اصلی حرکت اقتصاد کشور و عرصه ای جهادگرانه و انقلابی دانست و خاطر نشان کرد : همانگونه که پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اعتصابات کارمندان این صنعت و قبول دعوت رهبر فقید انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) محقق شد ، ورود به عرصه جدید و گام دوم انقلاب نیز با راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ، نیازمند حضور آگاهانه و همراهانه شما عزیزان است.
حجت الاسلام شیرمردی با تقدیر از پیگیری و دعوت ستاد عدالت و کرامت از گروه ها و بخش های مختلف ستادهای خودجوش حامی آیت ا… رئیسی در بخش های مختلف صنعت نفت ، با یادآوری کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) یعنی “وحدت کلمه” ، به وحدت همه گروه های همسو تاکید وخاطر نشان کرد: رمز پیروزی همه ما باورمندان به گفتمان عدالت محور ، فسادستیز و کرامت ، وحدت کلمه است.
وی با تاکید بر رعایت “اخلاق” در عرصه های مختلف همچون فعالیت های سیاسی، افزود : آموزه های دینی و اسلامی اخلاق را نجات بخش بشریت می داند ، از این رو بکارگیری و سرلوحه قراردادن اخلاق در جامعه به شدت ملتهب ، رنجور امروز ایران وظیفه و رسالت تمامی نیروهای انقلابی و ولایتمدار است .
حجت الاسلام شیرمردی با اشاره به زنجیره تولید در صنعت نفت، نقاط فسادآور قراردادهای نفتی ، تعامل با پیمانکاران و پرهیز از خام فروشی و مضرات آن برای کشور، اظهار داشت : تحقق گفتمان فسادستیز آیت الله رئیسی در این عرصه مهم اقتصادی کشور، نیازمند مشارکت و استفاده حداکثری از نیروهای خدوم، انقلابی و ولایتمدار است که طی این سال ها در صنعت نفت به حاشیه رانده شده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی