امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با صدور پیامی میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم مؤمن و شریف ایران و به ویژه کارکنان ولایتمدار این شرکت تبریک گفت.

به گزارش جلالات نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه:

بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد سراسر نور و با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای دوستداران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی (ص) است. چه نعمتی بالاتر از این که سرزمین با صلابت ایران اسلامی افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد، و زیباتر آنکه مردم شهرستان طالقان که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده و افتخار این را دارند که میزبان امامزاده هارون بن موسی فرزند امام موسی کاظم(ع) و برادر امام رئوف علی بن موسی رضا (ع) در روستای جوستان مرکز بخش بالاطالقان مدفون و زیارتگاه عاشقان و شیفتگان می باشد.
اینجانب سالروز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به تمامی عاشقان و دوستداران راستین ائمه عصمت و طهارت بالاخص مردم مؤمن و شریف ایران تبریک عرض نموده، از خداوند متعال برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت می نمایم.

محمدرضا یزدانی کاشانی
مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی