امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه : صبح امروز شیخ عبدالله مبارکى امام جمعه و عضو شوراى روحانیت استان بوشهر باحضور در شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه با مهندس محمدرضا یزدانى مدیرعامل و مهندس توان رییس حراست دیدار و گفتگو کرد

مهندس یزدانى در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به شیخ عبدالله مبارکى عضو شوراى روحانیت استان بوشهر گفت ، اولویت اشتغال در شرکت مخازن سبز با بومیان منطقه است و ۷۰در صد کارکنان شاغل دراین شرکت بومی هستند. خوشبختانه ما بامسئولین منطقه واداره کار تعامل خوبی داریم.

وى افزود: نیاز است مسئولین منطقه کلاس هاى آموزشى براى جوانان منطقه ایجاد کنند که جوانان با کارهاى صنعت آشناى بیشترى داشته باشند

عضو شوراى روحانیت استان بوشهر هم در این دیدار از توانمندی و تدابیر مدیر عامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در خصوص اشتغال جوانان و اولویت در بکارگیری بومی‌های منطقه تقدیر و تشکر کرد.

مبارکى گفت: مهندس یزدانى از مدیران پرتلاش منطقه عسلویه است که به ایشان خداقوت میگوییم و مفتخر هستیم که عزیزانى مانند ایشان در منطقه عسلویه هستند و نعمت بزرگى براى شهرستان محسوب می‌شوند.

وى افزود: بنا به درخواست تعدادی از نیروهای بومی شاغل در منطقه عسلویه درخصوص نشست با مدیرعامل محترم و بررسی مشکلات آنان، بر خود فرض دانستم از زحمات و اهتمام و نگاه ویژه مدیرعامل محترم به جوانان بومی تقدیر و تشکر نمایم.

مبارکی همچنین درخواست کرد که ارتباط و نگاه ویژه مدیران صنعت به اهالی منطقه در بحث اشتغال و مسئولیتهای اجتماعی بیشتر باشد تا این امر باعث ایجاد وحدت و همدلی و امنیت و آرامش معنوی طرفین گردد.

در پایان عضو شوراى روحانیت استان بوشهر با اهداى لوح تقدیر از تلاش ثمربخش مدیرعامل تقدیر کرد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی