- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

دیدار مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس و مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه صبح امروز محمدرضا یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با حضور در سازمان منطقه ویژه با اسدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس و دشتی نژاد مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه دیدار و‌گفتگو کرد.

مهندس محمدرضا یزدانى کاشانى در این دیدار با تاکید بر اینکه اولویت اشتغال در شرکت مخازن سبز با بومیان منطقه است عنوان کرد: خدا را شاکریم که در نیمه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۹ نفر در این شرکت جذب کرده‌ایم که ۴۷ نفر از این تعداد بومی و فقط ۲ نفر بدلیل تخصص در کار غیربومی بوده‌اند. خوشبختانه با تعامل خوبی که با مسئولین منطقه و اداره کار داریم ۷۰در صد کارکنان شاغل دراین شرکت بومی هستند.

وى افزود: نیاز است مسئولین منطقه کلاس هاى آموزشى براى جوانان منطقه برگزار کنند تا با یادگیری کارهای فنی و آشنایى بیشتر با صنعت، فقط برای حراست و خدمات جذب نشوند. خدا را شاکریم این ایده در شرکت مخازن سبز در حال اجراست و ما با آموزش به کارکنان شرکت خود تلاش می‌کنیم که پرسنل حرفه ای و فنی‌تر شوند.

یزدانی همچنین گفت: دکتر تولائی مدیر عامل شستان به اهالی منطقه در بحث اشتغال و مسئولیتهای اجتماعی نگاه ویژه ای دارند و همچنین بنده همیشه تاکید داشته‌ام که جذب مخازن بومی باشد زیرا غیربومی از استان‌های دیگر هزینه های اضافه‌ای مانند خوابگاه و رفت و‌ برگشت برای ما دارد.

مدیر عامل منطقه ویژه و مدیریت اداره کار در این دیدار از توانمندی و تدابیر مدیر عامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در خصوص اشتغال جوانان و اولویت در بکارگیری بومی‌های منطقه تقدیر و تشکر کردند.

قرار است مدیران شرکت های منطقه پارس هر هفته با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس و مدیر اشتغال دیدار کنند تا به بررسی اشتغال جوانان بپردازند که اولین جلسه آن با مدیر عامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار گردید.