امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه در پیامی فرارسیدن هفتم مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه ، مهندس محمدرضا یزدانى کاشانى مدیرعامل محترم شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه طی پیامی فرارسیدن هفتم مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان ایثارگر و زحمتکش تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام:

بسمه تعالی

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می باشد و یادآور زحمات بسیار سنگین و خدمات سخت و نفس‌گیر آنانی است که در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگی می کنند و این کار جز عبادت و جهاد در راه خدا نیست و اجری بی انتها در انتظار آنان است.

آتش نشانان با هدف نجات جان و مال انسان ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

خادمان همیشه آماده در حوزه آتش نشانی آن ایثارگرانی هستند که ایمنی ، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی منت آن هاست که با تکیه برهمت و تلاش و توان ایثارگری نیروهای غیرتمند و جان برکف، به شایستگی عهده دار این مسئولین خطیر هستند.

در پایان اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور بویژه آتش نشانان شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور از خداوند متعال خواستارم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی