امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه،

🔻پیام مهندس محمدرضا یزدانی کاشانی مدیرعامل محترم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به شرح ذیل است🔻

نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

امروز نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیس هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان و صنعت داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم و صنعت مشاهده کرد.

در شرایطی که جهان با یک اپیدمی مواجه شده، همه اقشار و سازمان ها دست به دست هم داده تا از این بیماری گذر کنند، نیروی انتظامی نیز از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا کنون نقش تعیین کننده‌ای در اعمال اقدامات پیشگیرانه در جامعه داشته است.

اینجانب هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به تمامی فرماندهان، کارکنان و سربازان خدوم شهرستان عسلویه بویژه فرمانده محترم شهرستان سرهنگ فتاحی تبریک عرض نموده و به پاس تمام این مجاهدت ها، سلامتی و توفیق روز افزون برای این عزیزان از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی