امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۰۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

 
 
 

نشست خبری مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه با موضوع طرح‌های توسعه‌ای و رکوردهای تولید این مجتمع  و همچنین اقدامات شورای راهبردی برگزار شد

مسعود حسنی سخنان خود را با کلام امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند ( بقای مناصب و دولت ها مربوط به برنامه ریزی و چاره اندیشی در امور می باشد) آغاز کرد و افزود: اعضـای شـورای راهبـردی شـرکتهای پتروشـیمی منطقـه پـارس، مسـئولیت های اجتماعـی را یـک وظیفـه دینـی و اخلاقی می پندارنـد و همراهـی بـا جامعـه پیرامونـی و کمک به ارتقاء سـطح زندگی مردم را فرصتـی مغتنم بـرای ادای این فریضه می دانند.

وی در خصوص اقدامات شورای راهبردی چنین گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده این شورا معادل ۱۰۰ میلیارد تومان برنامه در سال‌جاری برای استان تعریف کرده است.

به گزارش جلالات نیوز، مسعود حسنی روز سه‌شنبه در نشست خبرنگاران  استان بوشهر افزود: از این میزان ۴۳میلیارد تومان تا پایان نیمه اول سال۱۴۰۰ هزینه شده و مابقی بویژه در بخش تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال اجرایی می‌شود.

 وی بیان کرد: این میزان سرمایه گذاری در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

 رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: سال گذشته شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ۶۵ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف استان بوشهر سرمایه گذاری کرده اند که از این میزان ۶۲ درصد سرمایه‌ای و ۳۲ درصد جاری بوده است و این میزان سرمایه‌گذاری نسبت به سال ۹۸، ۳۱۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

 حسنی، خرید ۲هزار و ۲۵۹ تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تحویل و اجرای ۱۲ مدرسه، احداث دانشکده فنی مهندسی جم با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار، احداث ۲۳۰ باب خانه برای مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر به صورت مشارکتی با کمیته امداد، اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد اخند، اختصاص سه میلیار تومان اعتبار برای تکمیل مصلی نماز جمعه جم و احداث زمین چمن در شهر جدید نایبند را از جمله پروژه‌های اجرا شده از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سال گذشته دراستان بوشهر است

 وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به جمعیت کارگری مستقر در جنوب استان بوشهر همه تصور می‌کردند کرونا در این منطقه کارگری به اوج خود می‌رسد اما با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و انجام اقدام‌های پیشگیرانه بخوبی این ویروس مدیریت شد.

 حسنی، توزیع ۲۱هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد تومان در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر، بازسازی درمانگاه روستای شیرینو عسلویه، ایجاد نقاهتگاه، اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، خرید ۳۱میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی در طی سه مرحله، اختصاص سه میلیارد تومان برای خرید سرم و دارو را از مهمترین کارهای انجام شده در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استان بوشهر عنوان کرد.

 وی یادآور شد: همچنین از ششم آذر ماه ۹۹ تا ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ ، شورای راهبردی پتروشیمی های  منطقه ۲،۰۴۶،۴۲۰ کیلوگرم اکسیژن مایع  به ارزش پنج میلیارد تومان (با کرایه حمل)در اکثر استان های کشور توزیع کرده است.

 حسنی، با اشاره به آغاز فعالیت شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه از سال ۹۳ تاکنون یادآور شد: از سال ۹۳ تا ۹۷ این شورای ۵۴ میلیارد تومان در استان بوشهر سرمایه گذاری کرده این درحالی است که با تغییر رویکرد و برنامه‌ریزی مناسب تنها در سال ۹۸، ۲۰ میلیارد تومان پروژه در این استان تعریف و اجرا شده است.

 وی با اشاره به فعالیت ۲۴ شرکت پتروشیمی در حال تولید و ۱۸ واحد در دست ساخت و ساز گفت: اعضای شورای راهبردی شامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس مسئولیت اجتماعی نسبت به محیط پیرامونی را  وظیفه دینی و اخلاقی می‌دانند.

 

حسنی تاکید کرد: اعضای شورای راهبردی پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همراهی با جامعه پیرامونی و ارتقای سطح زندگی مردم را برای خود یک فرصت و فریضه می‌داند و در همین راستا پروژه بهبود مسئولیت اجتماعی شورای راهبردی تعریف شده است.

 

این نشست خبری با حضور تعدادی از خبرنگاران منطقه ساعت ۱۰:۳۰ در سالن کنفرانس شرکت پتروشیمی پارس برگزار شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی