امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

بوشهر – مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: هزار و ۲۰۰ برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش جلالات نیوز، مهدی عالی زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال متفاوت‌ترین گرامیداشت هفته بسیج را نسبت به سال‌های گذشته داریم به این صورت که بیش‌تر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در سال‌های گذشته به صورت تجمعی برگزار می‌شد که امسال به سبب شیوع ویروس کرونا در جامعه، امکان برگزاری این تجمعات وجود ندارد.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند تا نارضایتی را به جامعه القا کنند که به همین سبب عنوان شعار هفته بسیج امسال «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» است که این هفته از جمعه ۳۰ آبان آغاز می‌شود و تا ۶ آذر ادامه دارد.

وی افزود: هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود که پخش زنده دعای ندبه از حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر در روز جمعه، اولین برنامه اجرایی هفته بسیج امسال است.

این مقام مسئول اضافه کرد: رونمایی از سرود، نمایش و فیلم با موضوع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اختتامیه مسابقه نقاشی پرتره شهدای استان بوشهر و برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر از جمله برنامه‌های فرهنگی مهمی است که قرار است در هفته بسیج امسال در سطح استان اجرا شود.

برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: رویکرد اصلی برنامه‌های سپاه و بسیج در شرایط کنونی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی است که این موضوع باعث شده است تا اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا به سمت این حوزه مهم باشد.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر از برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانهدر استان خبر داد و افزود: تاکنون مراحل اول و دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه برگزار شده است که مرحله اول این رزمایش از اوایل شیوع ویروس کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان و مرحله دوم آن نیز در سه بازه زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار شد که هم اکنون نیز مرحله سوم این رزمایش از هفته بسیج دانش آموزی آغاز شده است که تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس رویکرد جدیدی که ابلاغ شده است قرار است در این مرحله کمیته‌های تخصصی ۹ گانه‌ای با اعضای مشخص تشکیل و نسبت به برگزاری هرچه بهتر این مرحله از رزمایش تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: کمیته‌های تهیه و توزیع بسته معیشتی، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، بهداشت و درمان، اشتغال، نوشت افزار و کمک آموزشی، ازدواج آسان و تأمین جهیزیه، مسکن، ادیان الهی و آموزش و پرورش کمیته‌های تخصصی هستند که لازم است در مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه تشکیل شده و برای برگزاری این مرحله از رزمایش برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی