امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه؛

متن پیام بدین شرح است:

شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور نقش تعیین کننده دارد.

بسیجی فرد عاشق سراز پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت می‌کند و شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل نقش تعیین کننده دارد.

تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و فنی در حوزه‌های مختلف اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته و بیش از پیش نهادینه شود.

امروز نقش بسیجیان در سرتاسر کشور در عرصه های مختلف و اینکه همیشه در مواقع بحرانی به کمک مردم می شتابند، بر کسی پوشیده نیست در موضوع مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا نیز بسیجیان دلاور بعد از تاکیدات حضرت آقا، وارد میدان شده و در کنار کادر درمان و بهداشت برای شکست این ویروس منحوس بسیار سازنده عمل کردند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به‌ویژه شهرستان عسلویه و کارکنان شرکت مخازن سبز ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج) و خدمت به مردم شریف ایران‌زمین از ایزد منان مسألت دارم.

محمدرضایزدانى کاشانى
مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی