امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، با حضور سرکار خانم مهندس شاهدایی مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ، از زحمات عباس دولتی زاده تقدیر شد و عبدالرحیم قنبریان به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه معرفی گردید.
مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در سخنانی با اشاره بر اینکه تغییرات مدیران امری رایج در شرکت ها می باشد از تلاش ها و زحمات عباس دولتی زاده تقدیر نمود و بیان کرد همواره تلاش و خدمت به مردم و جامعه به خصوص قشر فرهنگیان کشور دغدغه اصلی وی بوده است و در این راه از هیچ کوششی فروگزار نبوده است.
وی با بیان اینکه آقای قنبریان از مدیران با سابقه صنعت پتروشیمی کشور می باشد، خاطرنشان کرد با استفاده از تجربیات ارزشمند و استفاده از ظرفیت مدیران واحدهای مختلف، می تواند جایگاه شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه را بهبود بخشد.
عباس دولتی زاده در این جلسه با تقدیر و تشکر از تلاش های همکاران، مجموعه کیمیای پارس خاورمیانه را یکی از شرکت های ارزشمند در صنعت پتروشیمی کشور دانست که به تولید رسیده است.وی با بیان عملکرد مجموعه ازهمراهی های هلدینگ پتروفرهنگ و هیئت مدیره این شرکت تقدیر و تشکر کرد.
عبدالرحیم قنبریان مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه طی سخنانی با تشکر از اعتماد مجموعه هلدینگ پتروفرهنگ،اظهارامیدواری کرد که با استفاده از همراهی ها و تلاش های همکاران مجموعه کیمیای پارس خاورمیانه را به قله های رفیع موفقیت برساند.وی ضمن تقدیر از زحمات عباس دولتی زاده، ایشان را مدیرعاملی دانست که موفق شده است با ایجاد یک مجموعه بدون حاشیه،این شرکت را به تولید و سودآوری برساند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه افزود: با تلاش های جوانان و نخبگان می توان به اهداف بلند سهام داران که جامعه بزرگ و قابل احترام فرهنگیان کشور است دست یافت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی