امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

➖ در پتروشیمی کاویان، رفاه کارکنان، بهبود شرایط و تولید، کمک به رونق اقتصادی کشور دنبال می‌شود.

➖ بر خلاف آنچه اخیرا در برخی اخبار منتشر شده است، پتروشیمی کاویان نه تنها از لحاظ پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان در رده‌های پایین سطح منطقه پارس قرار ندارد، بلکه نسبت به بسیاری از شرکتهای مستقر در منطقه، حقوق و مزایای مطلوبی به کارکنان خود اختصاص می‌دهد.

➖ در پی انتشار خبری که در آن نقل قول‌های متعددی در رابطه با شرکت پتروشیمی کاویان ذکر شده بود، این کانال خبری در جهت پیگیری درخواست برخی کارکنان که پیش از این نیز با ارسال پیام هایی خواهان شفاف سازی شرکت کاویان شده بودند، امروز در گفتگو با منابع مختلف از جمله روابط عمومی کاویان موضوع را پیگیری نمود.

➖ قطعا یک مدیر عامل با توجه به جایگاه حقوقی خود و همچنین جایگاه شرکت کاویان هیچگاه در مقام مقایسه پرداخت حقوق به نیروهای خود و سایر شرکتها برنخواهد آمد.

➖ پیگیری خبرنگار ما در خصوص انتقال برخی از کارکنان کاویان به سایر شرکت‌ها نیز به نتایجی جالبی منتج گردید. کارکنان هلدینگ باختر در شرکت‌های مختلف در صورت نیاز هر واحد و شرکت می بایست تخصص و تجارب خود را در جایگاه‌های مورد نیاز مصروف نمایند،

➖ این اتفاق در تمامی هلدینگ‌های فعال کشور و خارج کشور، امری رایج است. طبق بررسی های به عمل آمده نه تنها نیرویی اخراج نشده است، بلکه انتقال برخی از نیروهای متخصص رده بالای کاویان به سایر شرکت‌های تابعه هلدینگ باختر، صرفا در حوزه جغرافیایی عسلویه و در راستای کمک به پیشرفت سایر پروژه‌های در حال پیش راه اندازی صورت گرفته است.

➖ بررسی‌های این رسانه نشان می‌دهد کاویان در سطح منطقه بین شرکت‌های پتروشیمی، در میان شرکتهای رده بالا از لحاظ رسیدگی به رفاه و حقوق و مزایای کارکنان محسوب می‌شود.

➖ به گفته ی مسئولین این شرکت با توجه به شرایط اقلیمی و کار سختی که در پتروشیمی‌های منطقه به همت و تلاش همین کارکنان انجام می‌شود، رسیدگی به رفاه و حقوق و مزایا و همچنین ایجاد احساس رضایتمندی از اولویت‌های برنامه ریزی این شرکت‌ها از جمله کاویان است./ منبع: پارس جنوبی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی