امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

به نام خدا

هشتم دی‌ماه که به نام روز صنعت پتروشیمی نامگذاری شده، بهانه‌ای است تا از همه کارکنان این صنعت مهم قدردانی کنیم، کسانی که شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا چرخ صنعت پتروشیمی از حرکت باز نماند و تلاش‌شان مصداق عینی کار ملی است.

همچنین فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی خود را از همه همکارانم در شرکت صنایع پتروشیمی سبلان نیز اعلام کنم. همکارانی که بی‌وقفه پیش رفتند، بر مشکلات ناشی از تحریم فائق آمدند و حالا شرکت صنایع پتروشیمی سبلان به بهره‌برداری رسیده است. دستاوردهای همکارانم در طول مدت این پروژه و در شرایط تحریم، برگ زرینی است که در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور به یادگار خواهد ماند و به اعتبار همین دستاوردهاست که اکنون سبلان مثالی از «توسعه پایدار» و «اقتصاد مقاومتی» است.

جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و همگان آگاهند این صنعت چه جایگاهی در زنجیره تولید، اقتصاد، سیاست و حیات اجتماعی کشور دارد. صنعت پتروشیمی در کشور، در همه تاریخ خود، هرگز تن به توقف نداده و همواره پیش رفته است. بر اساس چنین اراده و تفکری است که این صنعت در دوران تحریم نیز نقشی بی‌بدیل را در ارزآوری و کمک به اقتصاد کشور داشته است. این اندیشه‌ای است که از گذشته با ماست و تا آینده نیز خواهد بود. پس به لطف پروردگار و با تلاش متخصصین و کارکنان صنعت پتروشیمی، این صنعت هر روز بیش از پیش خواهد درخشید.

در پایان بار دیگر این روز را به همه کارکنان صنعت پتروشیمی و همه همکارانم در شرکت صنایع پتروشیمی سبلان تبریک گفته و برای همگان آرزوی سلامتی، شادکامی و توفیق دارم.

محمد زالی

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی