- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

دیدار نوروزی جناب آقای مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل محترم شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه با همکاران طبق سنت هر ساله روز چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ در محل مجتمع برگزار گردید.

 

*🔻به گزارش روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه؛*
◽️در این دیدار مهندس یزدانی کاشانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت به یکایک همکاران و آرزوی سالی پر از موفقیت برای خانواده بزرگ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، از تلاشهای تمامی مدیران و همکاران در واحدهای ستادی و عملیاتی در دفتر تهران و مجتمع در طول سال ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر بعمل آورد و دست آوردهای شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در سال ۱۴۰۰ را حاصل تلاش همگانی ، همدلی ، رفاقت و فعالیت‌های صادقانه مدیران و کارکنان در همه بخش‌ها دانست و ضمن تاکید بر استمرار روند موجود و به پایان رساندن پروژه‌ها در سال ۱۴۰۱ اظهار امیدواری کرد که سالی پر از خیر و برکت و شکوفایی بیشتر برای ایران اسلامی رقم بخورد.

◽️مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ تلاش و کوشش مضاعف کارکنان شرکت در راستای انجام وظایف و ماموریتها و عمل به شاخص «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» را خواستار شد.

◽️در بخش پایانی این جلسه صمیمی، حاضرین نیز سال نو را به مدیریت محترم عامل تبریک گفته و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید نمودند.

📍روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه