امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ؛هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه به همراه معاون عمرانى و بخشدار مرکزى از پروژه‌های شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بازدید کرد و نشستی با مسئولان شرکت برگزار کرد.

فرماندار عسلویه در این نشست با تشکر از استخدام و آموزش ٧٠ در صد کارکنان این شرکت از بین نیروهای بومی، عنوان کرد: این امر در کاهش دغدغه‌های امنیتی و اجتماعی جامعه بسیار موثر است.

هاشمی ساخت و نگهداری از مخازن، ذخیره و فراهم کردن زمینه صادرات محصولات پتروشیمی را کاری بسیار بزرگ دانست که در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در امر جهاد اقتصادی قرار دارد.

فرماندار عسلویه در این بازدید از پروژه‌های شرکت و بخش آتش‌نشانی دیدن کرد و به پای سخنان آتش‌نشانان و مدیران واحدهای مختلف شرکت نشست تا از عملکرد آنها با خبر شود.

مهندس یزدانى کاشانى مدیرعامل شرکت مخازن سبز نیز در این نشست با بیان اینکه ما در این شرکت و در مجموعه شستا معتقدیم که باید از حداکثر توانمندی و پتانسیل نیروهای بومی در همه حوزه‌ها بویژه در حوزه اشتغال استفاده شود، افزود: ما برای بخش آتش‌نشانی ۲۵ نفر از افراد بومی را جذب کردیم و پس از ۶ ماه آموزش استخدام کردیم.

مهندس یزدانی کاشانى افزود: این سیاست اصلی ماست که اگر پتانسیلی در منطقه باشد باید از آن استفاده کنیم و این یکی از افتخارات ماست. ما در کنار هم هستیم و نیاز به حمایت از یکدیگر داریم.

روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی