امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

🔻به گزارش روابط عمومی، مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، در پیامی فرا رسید ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)را تسلیت گفت.
🔻متن پیام تسلیت به این شرح است:

⚫️اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است؛ دست‌یابیم. گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

⚫️فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ است که همچون خورشید دریای بیکران انسانیت را گرم می کند. امام مومنان و متقیان درس آزادگی، گذشت، فداکاری و خدا دوستی را با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها به تمام انسان های آزاده تاریخ آموخته است.

⚫️اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران مؤمن و خداجوی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ، توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی برای این عزیزان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان ،حضرت علی علیه‌السلام، را تسلیت و تعزیت می‌گویم.

📍روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی