- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل مخازن سبز خبر داد: در پی اعتصابات کارگران ،روند کار در پروژه‌های این شرکت به روال عادی خود برگشته و کارگران بر سر کار خود حضور دارند.

به گزارش روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه؛

مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز گفت : در پی اعتصابات کارگران برخی مجتمع‌های پتروشیمی عسلویه در اعتراض به وضعیت شغلی خود در روزهای گذشته، با تمهیدات و اقدامات انجام شده توسط مدیران شرکت مخازن سبز، روند کار در پروژه‌های این شرکت به روال عادی خود برگشته و کارگران بر سر کار خود حضور دارند.

در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه این فرمایشات مقام معظم رهبری که «اگر یک کشور مایل است که اقتصاد پیشرفته‌ای داشته باشد، اقتصاد مستقلی داشته باشد، رونق اقتصادی به‌ معنای واقعی داشته باشد، باید به قشر کارگر اهمّیّت بدهد؛ چون کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است»، همواره سرلوحه کار مدیران و مسئولان این شرکت بوده و توجه به مسائل و مشکلات کارگران و برطرف کردن این مشکلات را از وظایف ذاتی خود می‌دانند.

مهندس یزدانی کاشانی افزود: در آستانه روز جهانی کارگر، اینجانب ضمن تبریک این روز به همه کارگران شاغل در این شرکت، قدردانی خود را از این قشر زحمت‌کش و تاثیرگذار بیان می‌دارم و خود را متعهد به پیگیری مشکلات شغلی کارگران و ایجاد شرایط بهتر برای آنان می‌دانم.

روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه