- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

معاون استاندار بوشهر: *کارگروه رفع مشکلات رسانه‌ها در استان بوشهر تشکیل می‌شود*

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای رفع مشکلات خبرنگاران خبر داد و گفت: کارگروه رفع مشکلات رسانه‌ها در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی بسیج رسانه استان بوشهر، اکبر پورات در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان افسران خط مقدم مقابله با استعمار فرهنگی نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با گرامیداشت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش اضافه کرد: حضرت زینب (س) روایت‌گر واقعه عاشورا بود و چه بسا اگر ایشان نبود، اکنون خبری و اسمی هم از عاشورا نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: حضرت زینب پس از عاشورا با خطبه‌های خود ماهیت ظلم و باطل را افشا کرد تا حقیقت برای همگان روشن شود.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: خبرنگاران در راستای تحقق جهاد تبیین باید به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاهی ویژه داشته باشند.

پورات خواستار بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه وضعیت کنونی با دوران پیش از انقلاب شد و اضافه کرد: دولت سیزدهم عملکرد خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است که باید این دستاوردها معرفی شود.

وی حمایت ویژه از خبرنگاران را یک ضرورت دانست و ادامه داد: باید مطالبه‌گری در رسانه‌ها تقویت شود و ما نیز حمایت لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: با تشکیل یک کارگروه به دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، مسائل و مشکلات رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌های ادارات استان بوشهر بررسی و برای رفع آن تلاش می‌شود.

وی از رفع مشکلات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف خبر داد و گفت: یکی از مسائل پرتکرار موضوع مسکن خبرنگاران است که آماده استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل این موضوع هستیم.

در این مراسم که به همت بسیج رسانه استان بوشهر و همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار شد، با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان، از خانواده‌های شهدای رسانه تجلیل شد.