- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

حضور فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه؛ سرپرست جدید بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک معرفی شد

با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری، آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک شهرستان عسلویه برگزار گردید.

به گزارش جلالات نیوز و به نقل از روابط عمومی فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه، با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری، آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک برگزار گردید.

 

در این برنامه، سردار بارگاهی فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سخنانی به ذکر خصوصیات شاخص شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی سید الشهداء جبهه مقاومت پرداخت و وجود این بیمارستان را در این منطقه فرصت مناسبی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و و محرمان این بخش از استان برشمرد که میتواند نقش مهمی در ارتقاء سلامت استان داشته باشد.

 

در ابتدای این برنامه، دکتر حسین جعفری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه ضمن خیر مقدم و خوش آمد به شرکت کنندگان در این برنامه، به شرح مختصری از مآموریت فرماندهی بهداری در بخش خدمات بهداشت و درمان پرداخت و گفت:به زودی بخش های ویژه بیمارستان شهید سلیمانی شامل ۹ تخت ای سی یو ۷تخت سی سی یو و ۱۱ تخت ویژه به بهره برداری خواهد رسید.

 

دکتر جعفری همچنین گفت: هدف اصلی این بیمارستان تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعین و خدمات دهی به اقشار مردم و به خصوص خانواده نیرو های مسلح می باشد. و در پایان این مراسم دکتر حمید رشید به عنوان سرپرست بیمارستان شهید سلیمانی معرفی گردید و از زحمات دکتر همت رئیس قبلی این بیمارستان تقدیر گردید