- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

پیام تبریک مدیرعامل محترم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت روز ملی منابع انسانی

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، مدیرعامل این شرکت پیامی به مناسبت روز ملی منابع انسانی صادر کرد که به شرح ذیل است:

بیست و پنجم فروردین ماه که به نام روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده، فرصتی برای گرامیداشت و یادآوری نقش برجسته افراد و نیروهای انسانی در موفقیت و پیشرفت فعالیت‌های هر سازمان و شرکت است هرچند که توجه به این امر فقط مختص امروز نیست و لزوم عنایت ویژه یه آن یک امر دایمی است.

امروزه نقش منابع و نیروهای انسانی به عنوان حیاتی‌ترین و راهبردی‌ترین عامل در توسعه سازمان‌ها کاملاً مشهود است چنانکه ما در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه همواره بر این نکته تاکید می نماییم که مهمترین و اساسی‌ترین سرمایه‌مان، نیروهای انسانی پویا و پر انرژی‌مان هستند که کار مدیریت و سازماندهی آن‌ها بر عهده بخش منابع انسانی است که وظیفه خطیر و حساسی را بر عهده دارند.

روند تغییر رویکرد و نگاه به حوزه منابع انسانی و لزوم به‌روز و همگام ساختن آن با جدیدترین تحولات جهانی در این بخش یکی از الزامات مدیریت است تا در مسیر دستیابی و تحقق اهداف و استراتژی شرکت گام برداشته شود و دستیابی به منافع جمعی و فردی آسانتر گردد.
در این راستا ضروری است در سال ۱۴۰۲ همزمان با تغییر وضعیت شرکت از یک شرکت پروژه محور به یک مجتمع بهره بردار ،با مدیریت جدید و پرانرژی حوزه منابع انسانی توجه ویژه به امر بهبود حوزه منابع انسانی در اولویت قرار گیرد.

اینجانب به نوبه خود روز ملی منابع انسانی را به همکاران متخصص و تلاشگر شاغل در این حوزه تبریک عرض نموده و سربلندی و موفقیت روزافزون را در همه امور زندگی برایشان خواستارم.

محمدرضایزدانی کاشانى
مدیرعامل