- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خطاب به دادستان عسلویه؛ برای کسانی که در خصوص تکمیل جاده چریف قصوری انجام داده اند پرونده کیفری تشکیل دهید

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خطاب به دادستان عسلویه؛
برای کسانی که در خصوص تکمیل جاده چریف قصوری انجام داده اند پرونده کیفری تشکیل دهید

جلالات نیوز:رئیس کل دادگستری استان بوشهر اعلام کرد که جاده هاله در شهرستان عسلویه در حال تعریض است و به دادستان شهرستان عسلویه تاکید شد تا به این موضوع ورود کرده و دستورات لازم جهت تسریع در کار پیمانکار مربوطه صادر کند.

مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه حفظ جان و مال مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: اصلاح راه‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز در جهت جلوگیری از اتفاقات خطرناکی که برای جان و مال مردم صورت می‌گیرد بسیار مهم است.
وی اظهار کرد: دریک ماهه اخیر دو تصادف در جاده هاله که در شهرستان عسلویه قرار دارد صورت گرفته که منجر به فوت و صدمه بدنی شده و این جاده در حال تعریض است که به دادستان شهرستان عسلویه تاکید شد تا به این موضوع ورود کرده و دستورات لازم جهت تسریع در کار پیمانکار مربوطه صادر کند.
وی افزود: با توجه به باریک بودن جاده و حادثه‌خیز بودن آن نباید سرعت انجام این پروژه که مربوط به اداره راهداری است به کندی صورت گیرد.
مهرانگیز گفت: با توجه به این مسائل اگر قصوری از جانب پیمانکار یا اداره راهداری و یا هر دستگاه متولی دیگر در این محور صورت پذیرد از ناحیه دادستانی در صورت عدم انجام اقدامات لازم پرونده کیفری تشکیل خواهد شد./ عسلویه انلاین