امروز

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

.

 

 

به گزارش جلالات نيوز

 

 

فرماندار عسلویه در آغاز سخنرانی خود ضمن تشکر از اصحاب رسانه که در این نشست حضور دارند عنوان کرد: خوشبختانه هم اکنون اصحاب رسانه به هسته پویایی تبدیل شده و هر روزه اقدامات انجام شده را چه در سطح رسانه های ملی و استانی و چه در فضای مجازی منعکس می کنند.

 

 

یوسفی در مورد معضل اشتغال در شهرستان با بیان اینکه با همدلی و مشارکت همه بخش ها من جمله نماینده مجلس، شورای تامین شهرستان و مجموعه صنعت نفت خوشبختانه در این زمینه پیشرفت خوبی حاصل شده و در سه ماهه گذشته تعداد ۱۶۰ نفر بومی در شرکت ها مشغول به کار شده اند، اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند تا سال آینده وضعیت اشتغال بسیار مطلوب تر خواهد شد.

 

 

یوسفی همچنین در مورد فعال کردن پروژه های فرهنگی اولویت را با پروژه های نیمه تمام دانست و گفت: سیاست ما همیشه بر این بوده که پروژه های متوقف شده و نیمه کاره را به سرانجام برسانیم کمااینکه با پیگیری های انجام شده ساخت ۵ مدرسه نیمه کاره دوباره فعال شده است.

 

 

فرماندار عسلویه با اعلام اینکه اعتبار زمین چمن شهر چاه مبارک به مبلغ چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان تامین شده و مناقصه دوم انتخاب پیمانکار روز ۱۲ دی ماه انجام خواهد شد.

 

وی همچنین وعده داد تجهیزات آزمایشگاهی تعدادی از مدارس از طرف فرمانداری خریداری و به مدارس تحویل داده خواهد شد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی