امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

 

به گزارش سايت خبري جلالات نيوز

نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست جمعي از شوراهای اسلامی شهرستان عسلویه و سیدپیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان بوشهر و با پیشنهاد وزارت بهداشت مقرر گردید بیمارستان عسلویه با ۱۲۰ تخت و ٤٠٠ نفر و با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان و با توجه به صنعتی بودن منطقه مركز اورژانس به صورت اختصاصي وداشتن ترابري مخصوص اين مناطق ازجمله سوختگي و تورما احداث مي گردد

 

 

افزود: در پکیج سلامت ما به دنبال راه اندازی اورژانس هوایی پارس جنوبي و همچنین تکمیل و تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه هستیم.

 

 

الماسي بابیان اینکه کمیته ملی ساماندهی مسائل آلاینده‌های عسلویه تشکیل‌شده است، افزود: کمیته ملی ساماندهی به مسائل آلاینده‌های عسلویه ابعاد مختلف محیط‌زیست، ساماندهی فاضلاب صنعتی، برنامه‌ریزی برای کاهش آلاینده‌ها، جا و مکان‌یابی مناسب با توجه به مطالعات صورت گرفته و سایر عوامل محیطی و پیرامونی را موردبررسی و در دستور کار دارد.

 

 

خانم الماسی در خصوص بحث آلایندگی نیز عنوان داشت: پرونده اعطای حق آلایندگی به شهرستان های همجوار فعلا تا زمان تعیین تکلیف موضوع متوقف شده است. همچنین برای پایش سلامتی و مشخص شدن درصد آلاینده ها، قرار است دانشگاه علوم پزشکی از ۶ هزار نفر آزمایش و معاینه کند.و خون آن‌ها در ۸۰ آیتم متفاوت مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

 

وي همچنین خبر داد: ظرف یک هفته آینده از میان ۳ نفر بومی معرفی شده، جهت کار در اداره اشتغال منصوب خواهد شد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی