امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نیوز

🔹 ایران وطن محبوب ماست وطن خودمان را دوست می داریم. ایران متعلق به همه ما و وظیفه شرعی همه ما از نظام اسلامی خودمان دفاع کنیم. به آن خدای ذات پاکش که همه چیز در قبضه او قسم ، این همه نعمتهای الهی که به ما عطا داده قدر شناس باشیم. خداوند تبارک و تعالی می فرماید(( و اذ تأذن ربکم لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید )) آنگاه که پروردگارتان اعلام کرد که قطعأ اگر سپاس بگذارید مطمئنأ بر نعمت های شما می افزایم و بی گمان اگر ناسپاسی کنید قطعأ عذاب من سخت است. پس باید شکر گذار نعمتهای الهی باشیم تا هرچه بیشتر از نعمتهای الهی بهره ببریم ملت شریف و غیور ایران قدر این امنیت را بدانیم فریب دشمنان داخلی و خارجی را نخوریم هیچ وقت دشمنان خارجی ما راضی به برقرار بودن عزت ، اقتدار و امنیت ایران عزیز نیستند و نخواهند بود.

🔹 وظیفه همه ما ایرانیان برای حفظ امنیت ، اقتدار و عزت کشور عزیزمان تلاش کنیم از هیچ چیز دریغ نورزیم برای حفظ این امنیت و عزت باید در تمام انتخابات و مراسم های ملی مشارکت حد اکثری داشته باشیم آنهای که در میدان دشمن بازی می کنند و می خواهند امنیت کشور را زیر سوال ببرند و نعوذ بالله ایران را به خاک و خون بکشند اینها بزرگترین ضربه به دین ، اسلام و وطن می زنند که اینها خائن هستند الله تبارک وتعالی می فرماید (( یا ایها الذین امنو ان جاءکم فاسق به بنبا فتبینوا أن تصیبوا قومإ بجهاله فتصبحوا علی مافعلتم نادمین )) ای کسانی که ایمان آورده اید اگر فاسقی برایتان خبری آورد نیک وارسی کنید مبادا به نادانی گروهی را آسیب برسانید و بعد از آنچه کرده اید پشیمان شوید٠

🔹 اگر خدای نکرده ضربه ای ویا خدشه ای به امنیت کشور وارد شود همه ما از دست دادن امنیت این کشور سخت پشیمان می شویم. پس همه ما بسیج وارانه یک دست و یک صدا از نظام اسلامی خودمان دفاع کنیم موعد ما ۱۱ اسفند همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم. بحث انتخابات نباید با اجرا ننمودن بعضی از وعده های که مسئولین دادن و محقق نشده ما را به نا امیدی و عدم مشارکت در انتخابات باشد این بزرگترین اشتباه است مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و دینی است و در انتخاب فرد صالح برای هر خدمتی واجب و ضروری است.

عبدالله مبارکی
امام جمعه روستای سواحل عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی