امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

همايش آسيب هاى اجتماعى با حضور جناب آقاى عبدالنبي يوسفي فرماندار شهرستان عسلویه در دانشگاه پيام نور عسلويه برگزارشد

به گزارش سایت جلالات نیوز

فرماندار عسلویه: پروژهای تحقیقاتی در حوزه آسیب های اجتماعی شکل اجرایی بگیرد.

، عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه در نشست آسیب های اجتماعی شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه تحقیقات بسیار خوبی در حوزه آسیب های اجتماعی صورت گرفته، نیاز است تا این تحقیقات از فاز تئوری خارج و به مرحله اجرا وارد شود.

فرماندار عسلویه با اشاره به کاربردی شدن تحقیقات انجام شده تاکید کرد: دانشگاهها، آموزش وپرورش و سایر دستگاههای مرتبط مقدمات اجرایی نمودن کار را در کم ترین زمان ممکن را انجام دهند، و هماهنگی و وحدت رویه در همه مراحل صورت گیرد.

یوسفی با اشاره به تعامل ادارات شهرستان با بخش صنعت در زمینه پیشگری از آسیب های اجتماعی در شهرستان خاطر نشان کرد: تنها در سایه وحدت میان بخشی و تعامل سازنده است که می توان برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده خود را اجرایی نمود، که این مهم نیازمند هماهنگی بیشتردر جهت از بین بردن موانع حین انجام کار است.

فرماندار عسلویه به نقش آموزش در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تنها در سایه استمرار آموزش و فراگیر نمودن آن است که می توان شاهد نتایج مثبتی در این زمینه بود، و نباید به صورت مقطعی و به دورههای خاصی محدود کرد.

وی با اشاره به پویایی لازم در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی افزود: استفاده ازظرفیت فضای مجازی، بهره بردن از وجود سمن ها و تیم های اجتماع محور وهمچنین رشد آگاهی های عمومی می تواند اهرم های قوی در زمینه پیشگری از آسیب های اجتماعی باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی