امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

آیین اختتامیه کارگاه آموزش خبرنویسی برای خبرنگاران شهرستان عسلویه و کنگان و روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

 

به گزارش جلالات نيوز

 

اختتامیه کارگاه آموزش خبرنویسی در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با حضور جمعی از مسئولین روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برگزار شد.

 

گلی مدیر کل روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در سخنرانی خود با تشکر از همکارانش که با استفاده از اساتید باتجربه و دلسوز در جهت ارتقای دانش حرفه ای خود این دوره را برگزار کرده اند عنوان کرد صنعت پتروشیمی در سال های اخیر در راستای مسئولیت های اجتماعی خود دست به اقدامات گسترده ای فراتر از تولید محصول زده است و مسائلی مانند شناخت ظرفیت های منطقه، مواجهه با آسیب هایی که در مناطق صنعتی مانند عسلویه و ماهشهر وجود دارد، توجه به وضعیت معیشتی و کیفیت زندگی جامعه بومی این مناطق از اولویت ها و وظایف کاری ماست و هلدینگ خلیج فارس با نگاه انسان محور حوزه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی این مناطق را مورد توجه ویژه قرار داده است. وی با بیان اینکه در سال های گذشته در شورای راهبردی عسلویه و ماهشهر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه هایی مانند بناهای ورزشی، آموزشی، فرهنگی، راهسازی، توسعه فضای سبز، بهداشت و درمان و دهکده های گردشگری هزینه شده است، این امر را نشان از اهتمام خاص به جامعه پیرامون و بافت بومی دانست.

 

گلی :هدف از برگزاری این دوره را بهبود وضعیت رسانه ای و تولید خبر و محتوا در شرکت های تابعه و رسانه های محلی عسلویه و جوانان علاقمند به انجام کار رسانه ای عنوان کرد تا با دانش و تخصص بهتری بتوانند وارد این عرصه مهم شوند. مديركل روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد که روابط عمومی های شرکت ها باید قابلیت ها و استعدادهای موجود در رسانه های محلی را در اولویت قرار دهند تا در امر خبررسانی و تولید محتوا به روابط عمومی ها کمک کنند.

 

همچنین هنرپرور رییس روابط عمومی پتروشیمی پازارگاد با خیر مقدم و تشکر از حاضران و استاد محمد عکاف مدرس دوره تاکید کرد که با توجه به هجمه های هدفمند مخربی که رسانه های بیگانه و معاند علیه جمهوری اسلامی ایران و شرکت های مهم و اثرگذار دارند از رسانه ها و خبرنگاران درخواست کرد که در پوشش اخبار همه جوانب آن را در نظر بگیرند و از انتقال اخبار و اطلاعاتی که باعث برداشت سوء شود و خوراک رسانه های بیگانه باشد پرهیز کنند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی