امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نیوز وبه نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “خلیل واعظی” بیان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و هرمزگان، در یک عملیات مشترک و هماهنگ یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه ای و عمده در سطح استان بوشهر و استان های همجوار فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی در رابطه با جزییات این عملیات گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد سرکرده باند با همکاری افراد مرتبط یک محموله مواد مخدر را در حوزه شهرستان عسلویه از طریق دریا تخلیه کرده و در صدد انتقال آن با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و تحویل به دیگر اعضاء در یکی از استان های همجوار هستند

سردار واعظی افزود: ماموارن پلیس بلافاصله به محل تردد سوژه اعزام شدند و پس از تعقیب خودروی حامل محموله به صورت نامحسوس و استقرار ایست و بازرسی، در نهایت راننده خودرو را که با سرعت بالا و حرکات مارپیچ قصد فرار داشت با اقدام به موقع در مسیر روستای دهنو مجبور به توقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو تعداد ۶۷ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۶۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم کشف شد و خودرو به همراه یک متهم و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان عسلویه منتقل شد. اظهار داشت: ماموران پلیس در حال تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی