امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرهنگ”پیمان فتاحی” گفت‌؛ تخلفات مربوط به موتورسیکلت سواران از جمله مواردی است که هم جان و سلامت خود این افراد را به خطر می اندازد و هم ممکن است خدای ناکرده برای دیگر شهروندان نیز مشکلاتی را ایجاد کند که در همین راستا نیز از مدت ها قبل جلساتی را برگزار و تلاش کردیم تا بهترین شیوه و راهکار برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در همین راستا به هشت تخلف و مورد خلاف مقررات در رفتار ترافیکی موتورسیکلت سواران رسیدیم، ادامه داد: در صورتی که هریک از موتورسیکلت سواران مرتکب هر یک یا چند مورد از این تخلفات شده و از سوی مأموران رویت شوند، نسبت به اعمال قانون این وسایل که از جریمه نقدی تا توقیف وسیله نقلیه را شامل می شود، اقدام خواهد شد.

سرهنگ فتاحی درباره این هشت تخلف نیز گفت: حرکت درخلاف جهت خیابان، حرکت در مسیرهای ممنوعه، حرکت درپیاده‌رو،ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت های شبانه در مناطق مسکونی، همراه نداشتن مدارک، نداشتن و مخدوش بودن پلاک و حرکات مخاطره‌آمیز نظیر تک‌چرخ زدن و حرکات نمایشی و … از جمله این موارد است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان این که متأسفانه انجام برخی از تخلفات و قانون گریزی از سوی برخی از موتور سیکلت سوارها افزایش یافته است اظهار کرد: مردم ومسئولین در این زمینه دغدغه‌هایی دارند که به جا و به حق بوده و خواستار برخورد با این تخلفات هستند. در همین راستا نیز برخورد پلیس با این تخلفات بدون اغماض خواهد بود.

وی با تاکید بر این که بخشی از سختگیری‌های اعمال شده برای حفظ جان خود مورتور سیکلت سواران است اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد که حدود یک سوم از جان باختگان حوادث ترافیکی در حوادثی جان خود را از دست داده اند که با موتور سیکلت ارتباط داشته به همین دلیل ما برای حفظ جان خود این افراد و عابرین پیاده یک سری سختگیری‌ها را انجام می‌دهیم.

سرهنگ فتاحی از تمامی شهروندان که در اجرای ماموریت ها با پلیس همکاری دارند تشکر نمود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی