امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

اتوبان بندو به بزباز عسلويه بهمن ٩٧ افتتا ح مي شود

 

به گزارش سايت خبري جلالات نيوز

 

 

نشست سکینه الماسی نماينده مردم جنوب استان بوشهر با خبرنگاران اين حوزه به مناسبت روز خبرنگار در سالن همايش دانشگاه پيام نور كنگان برگزارشد .

 

سكينه الماسي نماينده مردم جنوب گفت :اتوبان بزباز به روستاي بندو بهمن ماه سال جاري افتتاح وبه بهره برداري مي رسد

 

سكينه الماسي در خصوص انتصاب مديران اظهارداشت:انتخاب فرمانداران از اختیارات نماینده دولت است، ولی درباره انتصاب روسای شهرستانی مداخله نمی کنم، فقط تاکید دارم که اکثر مدیران از بومیان همان شهرستان باشند.

 

نماینده مردم جنوب درپاسخ به سوال خبرنگار چریف درخصوص ساخت بیمارستان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی درشهرستان عسلویه گفت ساخت این بیمارستان درپکیج سلامت گنجانده خواهد شد.وی افزود به زودی پی گیری امورات بهداشتی درمانی حوزه انتخابیه درقالب پکیج سلامت  انجام خواهد شد.

 

الماسي تصریح کرد: در حوزه اشتغال و جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی، با دفاع درکمیسیون های اجتماعی  و انرژی مجلس از این طرح، آن را به تصویب رساندم. همچنین در آینده نزدیک با فعال کردن صنایع پایین دستی برای ایجاد اشتغال پایدار که سود خوبی خواهد داشت، وضعیت اشتغال بهبود خواهد یافت.

الماسی با بیان اینکه یک پکیج ۶۳۰ میلیاردی پروژه های که حامی آن نفت بود برای چهار شهرستان تهیه کردم که ۱۳۰ میلیارد آن برگشت خورد افزود: به دلیل کم کاری از طرف برخی مدیران کل ۱۳۰ میلیارد آن به ما داده نشد که جای بسی تاسف دارد

 

الماسي : من در عزل و نصب ها دخالت نميكنم، فقط برای تعامل نظرم خود را می گویم، ولی در جلسات متعدد به فرمانداران گفته ام برای پست ها حتما از نیرو های بومی استفاده کنند

 

الماسي با اهدای لوح یادبود از تلاش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و خبر در چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود تجلیل کردند

 

 

جلالات نيوز

https://t.me/jalalatnews

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی