امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، مدیرعامل این شرکت پیامی به مناسبت روز ملی منابع انسانی صادر کرد که به شرح ذیل است:

بیست و پنجم فروردین ماه که به نام روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده، فرصتی برای گرامیداشت و یادآوری نقش برجسته افراد و نیروهای انسانی در موفقیت و پیشرفت فعالیت‌های هر سازمان و شرکت است هرچند که توجه به این امر فقط مختص امروز نیست و لزوم عنایت ویژه یه آن یک امر دایمی است.

امروزه نقش منابع و نیروهای انسانی به عنوان حیاتی‌ترین و راهبردی‌ترین عامل در توسعه سازمان‌ها کاملاً مشهود است چنانکه ما در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه همواره بر این نکته تاکید می نماییم که مهمترین و اساسی‌ترین سرمایه‌مان، نیروهای انسانی پویا و پر انرژی‌مان هستند که کار مدیریت و سازماندهی آن‌ها بر عهده بخش منابع انسانی است که وظیفه خطیر و حساسی را بر عهده دارند.

روند تغییر رویکرد و نگاه به حوزه منابع انسانی و لزوم به‌روز و همگام ساختن آن با جدیدترین تحولات جهانی در این بخش یکی از الزامات مدیریت است تا در مسیر دستیابی و تحقق اهداف و استراتژی شرکت گام برداشته شود و دستیابی به منافع جمعی و فردی آسانتر گردد.
در این راستا ضروری است در سال ۱۴۰۲ همزمان با تغییر وضعیت شرکت از یک شرکت پروژه محور به یک مجتمع بهره بردار ،با مدیریت جدید و پرانرژی حوزه منابع انسانی توجه ویژه به امر بهبود حوزه منابع انسانی در اولویت قرار گیرد.

اینجانب به نوبه خود روز ملی منابع انسانی را به همکاران متخصص و تلاشگر شاغل در این حوزه تبریک عرض نموده و سربلندی و موفقیت روزافزون را در همه امور زندگی برایشان خواستارم.

محمدرضایزدانی کاشانى
مدیرعامل

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی