امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، در این نشست صمیمانه که با حضور سردار بارگاهی فرمانده پایگاه چهارم نیروی دریایی سپاه ، دکتر هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه، مهندس مقیمی قائم مقام هلدینگ پتروفرهنگ و جمعی از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و مدیران بانک های مختلف و.. در مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه به منظور انعقاد قرارداد همکاری شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر برگزار شد.

مهندس گنجی دوست مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه ضمن خیر مقدم به حضور مهمانان گرامی در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه تولید در این شرکت ابراز امیدواری نمود با رفع این موانع و در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به سال رشد تولید نامیده شده است بتوانیم با افزایش تولید و صادرات خدمتی را به جامعه فرهنگیان عزیز ارائه دهیم.

مدیرعامل کیمیای پارس خاورمیانه ابراز امیدواری نمود که طبق قول های شرکت دماوند انرژی عسلویه در جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید و همکاری تمامی واحدها و مسئولین در این زمینه بتوانیم به ظرفیت اسمی ۱۰۰ درصد برسیم و با تولید پایدار گامی موثری در شکوفایی اقتصاد کشور برداریم.
دکتر هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه ضمن تجلیل از برگزاری این نشست فرمود: مدیریت جدید در شرکت کیمیای پارس خاورمیانه با وجود اینکه زمان زیادی از آغار به کار آن نگذشته است ولی عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.

وی ضمن اشاره به احادیث پیامبر اسلام و تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضیافت افطاری و ضمن دعوت از شرکت های پتروشیمی منطقه بر برگزاری چنین نشستی فرمود: برگزاری این نشست های صمیمانه باعث ایجاد همدلی بین شرکت های منطقه و به تبع آن موجب صله رحم میان شرکت های منطقه و مجموعه شهرستان می گردد..

مهندس مقیمی قائم مقام هلدینگ پتروفرهنگ در این نشست فرمود: شرکت های پتروشیمی در مواقع تحریم با ارزآوری خود به خوبی توانستند به اقتصاد کشور کمک کنند.

قائم مقام هلدینگ پتروفرهنگ ضمن اشاره به موجود در صنعت پتروشیمی و همچنین تجلیل از برگزاری چنین نشستی ابراز امیدواری نمود که با رفع چنین موانعی بتوانیم به جامعه معلمان عزیز که صاحبان واقعی چنین صنایعی می باشند خدمات شایانی ارایه بدهیم.

در این نشست میان پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم نامه همکاری با هدف توانمند سازی و اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) امضا شد.

این تفاهم نامه در جهت توجه کیمیای پارس خاورمیانه به مسئولیت های اجتماعی جامعه پیرامونی و رفع محدودیت های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) انعقاد گردید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی