امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، در آستانه فرا رسیدن سال نو، جشن بزرگ عید باستانی نوروز با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت و با اجرای مجری توانای صدا و سیما برگزار گردید تا فضای شاد و مفرحی برای پرسنل شرکت فراهم شود.

در این مراسم مهندس یزدانی کاشانی ضمن تبریک و تهنیت سال نو و آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی حاضران و کارکنان شرکت مخازن سبز بیان داشت: خوشبختانه با تلاش و کوشش همه عزیزان پروژه فاز دوم مخازن در دوازده اسفندماه به دست ریاست محترم جمهوری و حضور مقامات کشوری و لشکری به افتتاح رسید و با توجه به درآمدزایی این مخازن برای شرکت بسیار مهم و حیاتی بود.

ایشان با بیان اینکه ما از ابتدای سال ۱۴۰۲ از حالت پروژه خارج می‌شویم و به شکل یک مجتمع بهره‌برداری تبدیل می‌شویم، عنوان کرد: همکاران ما در بخش منابع انسانی و دیگر قسمت‌ها زیرساخت‌های لازم برای فاز بهره‌برداری را فراهم خواهند ساخت.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز افزود: یکی از اتفاقات ناگوار سال ۱۴۰۱ از دست دادن مهندس عیسی‌زاده رییس فقید بخش تعمیرات و نگهداری شرکت بود که ما به پاس زحماتشان یکی از ساختمان‌های شرکت را با حضور خانواده‌شان به نام ایشان نامگذاری خواهیم کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی