امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۱۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش جلالات نيوز

 

 

 

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس اسلامی در نشست با شوراهای اسلامی عسلویه و مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با بیان اینکه معضل اشتغال بزرگترین معضل اقتصادی حال حاضر کشور است افزود: انتظار میرود منطقه ویژه با مدیریت و نظارت بهتر و ایجاد شفافیت در فهرست شاغلین روند اشتغال بومیان را بهبود بخشد.

 

الماسی خواستار برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای اقشار مختلف از جمله کشاورزان، صیادان، زنان خانه دار و محصلین از سوی مرکز آموزش منطقه ویژه شد تا از ظرفیت این مرکز برای آموزش افراد بومی بهره لازم برده شود. وی همچنین خواهان پرداخت هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان در طرح روستامرکزی از سوی منطقه ویژه همچون سالیان گذشته شد.

 

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در مورد بیمارستان و حوزه سلامت با بیان اینکه طبق توافقنامه وزارت نفت و سازمان تامین اجتماعی، منطقه ویژه مبلغ ۱۶ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان تصویب کرده است، از رییس سازمان منطقه ویژه درخواست کرد در این مورد شفاف سازی کند.

وی همچنین در مورد پروژه های شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه عنوان کرد: در سال های قبل مبلغ بسیار ناچیزی از سوی پتروشیمی ها کمک می شد اما با رایزنی و پیگیری های ما در سال ۹۵ مبلغ ۱۵ میلیارد تومان، سال ۹۶ مبلغ ۱۸ میلیارد و در سال ۹۷ مبلغ ۲۰ میلیارد از سوی شورای راهبردی جهت انجام پروژه ها مصوب و پرداخت گردید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی