امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش جلالات نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،سیدپیروز موسوی ،مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس صبح سه شنبه ٢٠ فروردین ماه با حضور در سپاه ناحیه شهرستان عسلویه روز پاسدار را به فرماندهی و پاسداران شریف انقلاب اسلامی تبریک گفت.

 

 

سیدپیروز موسوی در این نشست صمیمانه با اشاره به توطئه های خصمانه استکبار و آمریکای جهانی گفت: این که یک حماقت دیگر از دولت مستکبر جهانی سرزده باشد و در این حماقت سپاه شریف و پاسداران بزرگ را یک گروه تروریستی معرفی کند، اتفاق عجیبی نیست و این نشانه دشمنی همیشگی شیطان بزرگ است.

 

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: ما در طول ٤٠ سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی هر آنچه توطئه ، دشمنی و خباثت علیه ملت ایران شکل گرفته دست ریشه در دشمنی های آمریکای جنایتکار می باشد و این اتفاقات پرونده ننگین این کشور را در اذهان مردم ایران بسیار سنگین کرده است.

 

 

موسوی افزود: دشمنی چهل ساله امریکا با جمهوری اسلامی را امروز می توان در این توطئه و گزافه گویی های سران استکبار جهانی علیه فرزندان ایران اسلامی و سپاه سرافراز که مولود بزرگ انقلاب اسلامی است را دید.

 

 

مدیرعامل منطقه ویژه پارس در این نشست صمیمانه که فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان عسلویه حضور داشتند ضمن تقدیر از تلاش های پاسداران عزیز در پایتخت انرژی کشور گفت: امنیت پایدار در این منطقه عظیم که در توسعه ایران اسلامی نقشی اساسی دارد مدیون تلاش مردم و مسولین این منطقه خصوصا سبزپوشان سرافراز سپاه پاسداران است .

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی