امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

مهندس باتمانى مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان مدیر برتر و ارزش آفرین کشور شد

در سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور در خلاقیت و نوآوری کسب و کار از شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه و مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صمت، معاونت‌ علمی ریاست‌جمهوری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اتاق بازرگانی صنایع، سازمان توسعه و تجارت ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در روز دو شنبه ۲۰ آذر ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این اجلاس از مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش آفرین ایران تقدیر شد.

‌محورهای ارزیابی سومین اجلاس؛ خلاقیت و نوآوری، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت ، ‌اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها و توسعه کسب و کار در فضای داخلی و بین‌المللی بوده است.

گفتنی است شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ شستان است که نقش بسزائی در ذخیره سازی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور را دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی