امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

جلالات نیوز: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه، ضمن ستایش نیروی انسانی پتروشیمی نوری در اجرای این پروژه مهم گفت: اینکه کشور توانسته است به جایگاهی برسد که با تکیه بر توان داخلی و کمک گرفتن از شرکتهای دانش بنیان گازهای آلاینده را بازیابی و به محصولات با ارزش افزوده بالاتر تبدیل کند، باعث افتخار هر ایرانی است.

به گزارش جلالات نیوز وبه نقل از خبرگزاری فارس، عبدالحسین اکسیر صبح امروز در نشست با اهالی رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در سایت‌های محلی و نمایندگان خبرگزاری‌ها وظیفه خطیری بر عهده دارند و یکی از اقداماتی که رسانه‌ها برای پیشرفت جامعه و منطقه باید در دستور کار قرار دهند از طریق قلم خود روشنگری و شفاف سازی و مبارزه با فساد است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم افزود: اخیرا مافیای تانکریسم (انتقال آب از پیرامون به شهرک‌های مسکونی نفت و گاز در جم) و گرفتن گواهی صنعت سبز پتروشیمی‌های مستقر در عسلویه دو موضوع مهم است که از آن بوی رانت به مشمام می‌رسد که نیاز است در این خصوص رسانه‌ها هم ورود کنند.

وی در پاسخ به انتقاداتی که از اعضای شورای اسلامی شهر جم در خصوص سفر خارجی مطرح می‌شود بیان کرد: سفر اعضا شورا به خارج از کشور شخصی بوده، اعضای شورا برای سفرهای کاری خود بارها به تهران، شیراز، تبریز، کیش و بندرعباس سفر کرده‌اند.

اکسیر با بیان اینکه تنها شهرداری استان بوشهر هستیم که پروژه‌های با اعتبار بالا را در این شرایط کنونی اقتصادی در حال تکمیل هستیم افزود: بلوارهای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله خامنه‌ای و شهید چمران به بهره برداری رسیده است و پل بهرباغ، هتل شهرداری، مجتمع فرهنگی، ساختمان اداری بهارستان، پارکینگ طبقاتی و استخر نیز در حال احداث است.

وی ادامه داد: اکثر پروژه‌های شهرداری جم یک پروژه درآمدزا هستند و در پروژه‌ها به دنبال رفع مشکلات مردم و هنرمندان و ورزشکاران بوده‌ایم، مجتمع فرهنگی و استخر کمک شایانی به هنرمندان و ورزشکاران می‌کند که امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

اکسیر با تاکید بر اینکه انضباط مالی و شفافیت در شهرداری جم برقرار است خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جدی شهر جم در حوزه ترافیک شهری در خیابان امام خمینی(ره) است که برای کاهش ترافیک در شهر جم در ورودی یک روگذر توسط شرکت فجر اجرا خواهد شد و طرح مطالعاتی اجرای روگذر در مرکز شهر جم نیز در دست اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با تاکید بر اینکه بستر رودخانه‌ها شوخی بردار نیستند تاکید کرد: برای اجرای پل‌ها و خیابان‌ها در کنار رودخانه‌ها طرح مطالعاتی صورت گرفته و در برخی پل‌ها با بررسی دوره برگشت آب ۵۰۰ ساله، ارتفاع پل‌ها بیشتر از میزان آب در نظر گرفته شده است

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی