امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نيوز

به مناسبت بزرگداشت هفته معلم جشنی در سالن ورزشی خليج فارس شهر چاه مبارک با حضور الماسی نماینده مجلس، سجادی معاون سیاسی امنیتی فرماندار عسلویه، ائمه جمعه ، جبری رییس اداره آموزش و پرورش، اعضای شوراهای بخش چاه مبارک و جمعی از معلمان و مدیران مدارس برگزار شد.

 

 

در این مراسم الماسی با بیان اینکه معلمان بر گردن همه ما حق دارند، افزود: معلمان نقشی تعیین کننده و حساس در جامعه دارند و بعد از پدر و مادر برای دانش آموزان یک الگو هستند.

 

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: معلمان وظیفه سنگین تربیت نیروی انسانی را بر عهده دارند و باید در جامعه به کار آنها ارزش گذاشته شود.

 

 

سجادی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عسلویه با تشکر از کسانی که در برگزاری این مراسم نقش داشته اند بویژه رضوی بخشدار چاه مبارک و جاسم حمدی دبیر ستاد برگزاری هفته معلم عنوان کرد: تجلیل از مقام شامخ معلم تجلیل از همه خوبی ها و فداکاری هاست.

 

 

رضوی بخشدار چاه مبارک معلمان را یک سرمایه اجتماعی ارزشمند دانست و افزود: رشد و توسعه هر جامعه ای مستلزم توسعه نظام آموزشی آن جامعه است.

 

 

جبری رییس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز با تقدیر ویژه از دیدگاه های فرهنگی مسئولان، شوراها، دهیاران و شهرداران منطقه به دلیل برگزاری این مراسم و میزبانی از فرهنگیان افزود: معلمان با عشق و علاقه، بذر محبت را در دل دانش آموزان می کارند و به همین دلیل قابل تقدیر هستند.

 

 

در این مراسم از معلمان بازنشسته بخش چاه مبارک، مدیران ومعلمان مدارس بخش، معلمان نمونه استانی و شهرستانی تقدیر به عمل آمد.

 

جشن با مجري گري مجري توانمند شهرستان عسلويه اسماعيل احمدي زاده و با برنامه هاي متنوع از جمله گروه تواشيح وهمخواني المجد چاه مبارك، گروه طنز پرنيان (مش حسن)، اجراي گروه سرود شهيدابراهيمي وگروه ناخدايان كوچك قشم برگزارشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی