امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان عسلویه برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله میرشکاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس افزود:رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.


حجت الاسلام روح الله میرشکاری گفت: غبار روبی مزار شهدا برای ما تذکری است تا در قلب‌های خود غباری که اهداف شهدا را گرفته است را از بین ببریم.

میرشکاری با بیان اینکه امروز هر چقدر به وظیفه خود خوب عمل کنیم به همان اندازه قدردان خون شهدا خواهیم بود، افزود: اگر به اندازه دنیا و آخرت تلاش کنیم تا یک قطره از زحمات شهدا را جبران کنیم نخواهیم توانست. چرا که آنها تمام هستی خود را که جانشان بود در طبق اخلاص نهادند تا امروز همه ما در آسایش زندگی کنیم.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه یاد آور شد: در کنار تک تک شهدا که می‌نشینید و فاتحه می‌خوانید احساس کنید در مقدس‌ترین نقطه دنیا نشسته‌اید و ما هم با شما عهد و پیمان می بندیم که برای دفاع از مملکت سنگرهای علم و دانش را خالی نگذاریم و سرباز و مطیع ولایت و عاملان به وصیت شهدا باشیم.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی