امروز

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش سایت خبری جلالات نیوز:

محمد شریعتمداری در سالروز بهره برداری از مجتمع پتروشیمی جم با بیان اینکه این مجتمع نقش مهمی در تولید، اشتغال و صادرات دارد و از واحدهای اولیه در این منطقه است، افزود: مجتمع پتروشیمی جم ۵۰ میلیارد تومان در راستای مسئولیت های اجتماعی پرداخت کرده است.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه در سال گذشته بالغ بر ۲۰ میلیارد دلار صادرات از گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی صورت گرفته، گفت: به هیچ وجه وضعیت فعلی مردم منطقه مطلوب نیست و نباید چهره خشنی از فقر آموزشی، فقر مسکن، بهداشت و درمان و اشتغال در بین مردم بومی پارس جنوبی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد منابع گازی ایران و ۸ درصد منابع گازی جهان در منطقه پارس جنوبی قرار دارد، بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده ۱۵۲ واحد پتروشیمی با سرمایه گذاری ۲۶۰ میلیارد دلار هدف گذاری شده که با وارد مدار شدن این پروژه ها تا سال ۲۰۳۰، به میزان ۷۳ میلیون تن تولید محصولات پتروشیمی افزایش می یابد.

در سفر امروز محمد شریعتمداری علاوه بر افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۳۰ پروژه عمرانی با ۶۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان عسلویه، از ۲ محصول تولیدی در شرکت پتروشیمی جم با عنوان گرید نوار آبیاری قطره ای و گرید ترپلیمر رونمایی شد.

دراین مراسم استاندار بوشهر، نماینده مجلس و فرماندارعسلویه ومعاونین ، شوراهای عسلویه، نخل تقی، سهموجنوبی، مروع، بزباز ، شهرداروشورای چاه مبارک حضورداشتند

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی