امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: حضور با صلابت مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) در نقطه های صفر مرزی خوزستان بسترساز تأمین امنیت و آرامش کشور است.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر همراه با سردار یداله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) در بازدید از یگان‌های مرزی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع)   اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا در ایام میلاد و جشن ماه مبارک شعبان و ایام عید نوروز در بین شما مرزداران باشم و از نزدیک با شما عزیزان دیدار و گفت‌وگو کنم.

وی ضمن تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در سنگر تأمین نظم و امنیت منطقه خوزستان، افزود: حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که مرزبانان همواره با شایستگی و توانمندی در اجرای هدفمند این ماموریت خطیر، سربلند هستند.

سردار رزمجو با بیان اینکه حضور مرزداران در نقاط صفر مرزی بسترساز تأمین امنیت و آرامش مرزنشینان است، ادامه داد: بی تردید زحمات شبانه روزی مرزداران نزد خداوند متعال بدون اجر نخواهد ماند و قطعأ ثمره این سختی‌ها، ایجاد امنیت پایدار در داخل و مرزهای کشور است.

وی  بیان داشت: طبق فرمایش گرانبهای امام علی (ع) ، “امنیت در هیچ سرزمینی برقرار نمی‌شود مگر به واسطه‌ سپاهیان آن سرزمین”، لذا امنیت پایدار و مثال زدنی و سربلندی کشورمان را مدیون خون شهدا و شما مرزداران عزیز هستیم که امنیت را برای کشور تضمین کردید.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از کلیه مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) حضور و نگهبانی در پاسگاه‌های مرزی را عبادتی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: اگر ایمان و اعتقاد ایرانیان در ادوار مختلف تاریخ و در بحبوحه بحران های اقتصادی و سیاسی نبود، هم اکنون شاهد این عزت و اقتدار نبودیم.

پایان خبر/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی