امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

*🔻به گزارش روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه:*
*◽️در این نشست هاشمی فرماندار عسلویه با بیان اینکه مردم عسلویه ده سال پس از سفر مقام معظم رهبری به این شهر همچنان این روز را گرامی می‌دارند، افزود:* شما تلاشگران صنعت نفت و پتروشیمی در راستای فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند کار شما جهاد فی سبیل الله است، برای اعتلای نظام زحمت می‌کشید و من در سال جهاد اقتصادی از تلاش شما سپاسگزاری می‌کنم.

*سید علی هاشمی فرماندار عسلویه از خدمات صورت گرفته پتروشیمی به محیط پیرامونی تشکر کرد و از انتظار مردم شهرستان در راستای اشتغال جوانان سخن گفت و اظهار داشت:* اشتغال جوانان امر مهمی است که باید مورد بررسی و رسیدگی واقع گردد.

*وی افزود:* پتروشیمی مخازن سبز با بهره گیری از نیروهای توانمند میتواند در اشتغال نیرو های ۵۰درصد بومی منطقه پیشگام باشد.

*◽️مهندس یزدانی نیز ضمن گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری و روز عسلویه عنوان کرد:* افتخار ما در شرکت مخازن سبز این است که هفتاد درصد نیروهای ما در تمام سطوح، از نگهبانی تا سطوح مدیریتی، از نیروهای بومی هستند و یکی از کارهای خوبی که ما در سال قبل انجام دادیم جذب ۲۵ نیروی آتشنشانی کاملا بومی و آموزش و استخدام آنها بود.

*◽️وی افزود:* سیاست ما در شرکت مخازن سبز فقط سود و منفعت نیست و اعتقاد خاصی به آبادانی مملکت و همان خدمت و جهاد فی سبیل الله دارد به همین دلیل تاکید ویژه‌ای بر استفاده از نیروهای بومی داریم و این یکی از افتخارات ماست و امیدواریم با حمایت شما در شهرستان بتوانیم به این کار ادامه دهیم.

*◽️مدیرعامل شرکت مخازن سبز در ادامه با اشاره به ساخت فاز دوم مخازن و افزوده شدن ۱۳ مخزن جدید ذخیره‌سازی در حال ساخت این شرکت در راستای توسعه زیرساختهای صنعت پتروشیمی منطقه عنوان کرد:* امیدواریم همه عوامل و مسئولین دست به‌ کار شوند تا با آموزش و جذب نیروهای بومی، زمینه اشتغال جوانان و پیشرفت منطقه را فراهم سازند.

*📍روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه*

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی